sobota, 9 lutego 2013

Walentynki w ploteczkarni...

Witajcie,
Zeszły tydzień upłynął mi na przygotowywaniach do warsztatów walentynkowych. Wspominałam Wam o tym we wcześniejszym wpisie, ale jeszcze przypomnę z okazji Walentynek w Ploteczkarni w dniach 11-15 II, każda osoba, która zgłosi się na dowolne warsztaty otrzyma prezent w postaci 10% rabatu i jak zwykle na wszystkich uczestników czeka pyszna kawa i mini poczęstunek. Mamy wiele atrakcji o których możecie przeczytać: http://www.ploteczkarnia.pl/index.php/aktualnosci.html
Jeżeli jesteście zainteresowane uczestnictwem w warsztatach zachęcam do zapisania się po newsletter na stronie: www.ploteczkarnia.pl
Ze spraw bardziej osobistych mam dziś nieco obniżony nastrój. Wrócili moi domownicy i bardzo się na ich powrót cieszyłam bo okropnie za nimi tęskniłam...Mimo to jakaś melancholia mnie dopadła. Mam nadzieję, że to tylko małe przemęczenie, a nie początek przeziębienia. 
Na poprawę nastroju kilka zdjęć z niektórych planowanych zajęć...

Walentynkowe warsztaty - eko mydełka glicerynowe
Walentynkowe warsztaty fimo - masy termoutwardzalne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz