sobota, 2 lutego 2013

Scrapbookingowe notesy

Witajcie,
wczoraj nie udało mi się zrobić kolażu ze zdjęć z ostatnich zajęć pierwszego cyklu ferii ze sztuką handmade, które odbyły się w Ploteczkarni. Na swoje usprawiedliwienie mam to, że dużo się wczoraj działo. Oprócz warsztatów udało mi się spotkać z moimi dawno niewidzianymi koleżankami Magdą i Anią. Bardzo się ucieszyłam na to spotkanie. Miałam naprawdę dobry czas i mam nadzieję, że dziewczyny również. Dziękuję za odwiedziny!!!

Teraz wrócę do tematu piatkowych warsztatów  i notesów ozdabianych techniką scrapbooking...
Scrapbooking (od ang. słowa scrapbook) - to sztuka ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami, kartek, notesów...
Na piątkowych warsztatach w Ploteczkarni dziewczyny ozdabiały techniką scrapbookingu notesy i zrobiło się trochę tematycznie, bo dobrze jest żeby przedmioty ozdabiane techniką scrapbookingową były spójne i miały wspólny element scalający (tematykę, motyw przewodni czy kolorystykę).
Czy udało się to osiągnąć? Oceńcie same...


Warsztaty scrapbooking-notesy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz