środa, 3 lipca 2013

Forget-me-not...

taki tytuł nadałam mojej pracy wykonanej w technice artclay. Jest to kwiatowy pierścionek z niebieskim oczkiem wykonany ze srebra. Kształt kwiatów i kolor blue przypominają trochę niezapominajki. Tworzenie biżuterii to moja nieco przykurzona, aczkolwiek bardzo dla mnie ważna pasja obok eko-kosmetyków i innych... Niedługo mam nadzieję wykonać prace na egzamin, bo za długo się z tym już ociągam i wtedy z czystym sumieniem warsztaty z wykonywania biżuterii techniką artclay będę mogła poprowadzić w Ploteczkarni. Poniżej zdjęcie, a póki co zapraszam Was do udziału w projekcie "Lato Inspiracji" i w naszych warsztatach scrapbookingowych  i nie tylko oczywiście. Szczegóły: https://www.facebook.com/events/129718420556993/

Forget-me-not...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz