poniedziałek, 22 lipca 2013

Zakręcony weekend :)

Weekend upłynął mi bardzo pracowicie i bardzo szybko. W sobotę moje dziecko trzeba było odebrać z obozu i tu z pomocą pośpieszył mój mąż. Do ploteczkarni przyjechała Kornelia na warsztaty wire-wrapping  i tu w rolę gospodyni wcieliła się Iwonka. Uczestniczki zajęć robiły pierścionki. Ja tym czasem mogłam udać się na zjazd blogerek gdzie zostałam zaproszona przez CosmeFreak.pl. Impreza nosiła tytuł "Igraszki Kosmetyczne" i odbywała się po raz pierwszy. Organizatorki spisały się na medal. Poznałam wiele interesujących osób, dowiedziałam się kilku ciekawostek o kosmetykach, a nawet otrzymałam niespodziewane prezenty kosmetyczne, które przetestuję w niedługim czasie i podzielę się swoją opinią.
Serdecznie pozdrawiam Michała http://www.twojezrodlourody.blogspot.com/, Panią Joannę z www.organicsbauty.pl, Panią Martę z www.patandrub.pl, Olę  z Archamedia oraz Szanowne Organizatorki  (Małgosię, Elę i Pati ) I kosmetycznych Igraszek i jeszcze raz dziękuję za zaproszenie.
Niedziela w ploteczkarni była nieco spokojniejsza i bardziej kameralna tym razem w klimacie sutasz :) Zdjęcia z warsztatów wkrótce :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz