czwartek, 7 listopada 2013

Nowości...

Kochane serdecznie zapraszam na dawno zapowiadane kolejne warsztaty z cyklu robimy kosmetyki eko. Tym razem będzie to coś nie całkiem oczywistego, a mianowicie świece, ale nie takie zwykłe świece lecz świece do aromaterapii i do masażu. Do wykonania świec wykorzystamy wyłącznie naturalne składniki m. in. mieszanki szlachetnych maseł i olejów roślinnych najwyższej jakości. Najbliższe terminy warsztatów wytwarzania świec to: 14 XI, 21 XI i 5 XII. Więcej szczegółowych informacji znajdziecie tu: http://www.ploteczkarnia.pl/index.php/warsztaty/rodzaje-zajec/details/82-swiece-do-masazu-i-aromaterapii.html

Przy okazji chciałam również zaprosić osoby leczące się onkologicznie na bezpłatne warsztaty florystyczne ( będziemy robić bożonarodzeniowe wianki do dekoracji drzwi), które odbędą się 29 XI i 20 XII - zapisy z uwagi na ograniczoną ilość miejsc jak zwykle przez Fundację Rak'n'Roll, a więcej informacji o tych warsztatach u mnie na stronie: http://www.ploteczkarnia.pl/
Serdecznie zapraszam!


 

4 komentarze:

  1. Ojej jakie cudowności <3 Marzę o takim miejscu w moim mieście

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądałam do Ciebie na bloga :) i jesteś niezwykle uzdolniona i kreatywną osobą. Może warto pomyśleć nad stworzeniem takiej przestrzeni dla kreatywnych dziewczyn w Twoim mieście. Jestem przekonana, że dałabyś radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, dziękuję! A nawet troszkę się nad tym zastanawiałam (właśnie po tym jak odkryłam Ploteczkarnię), ale jestem noga jeśli chodzi o organizację tego typu rzeczy, kompletnie nie wciągnięta w świat biznesowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbować trzeba zawsze :), żeby nie żałować że się nie wykorzystało szansy! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń