piątek, 15 listopada 2013

Łezka w oku się kręci...

Tak sobie wklepałam na bezdurno w google: ploteczkarnia, warsztaty, grafika, żeby zobaczyć czy jakieś fotki wyskoczą i wyskoczyło sporo :), a wśród nich znalazłam swoje zdjęcie w stylu vintage z wakacyjnej imprezy "wakacyjne igraszki kosmetyczne" i jakoś tak mi się miło zrobiło. Chciałam podziękować za relację i fotkę Angel Kubickiej : http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/2013/07/dugi-weekend-w-warszawie-czyli-bardzo.html
Angel wśród wielu kosmetyków, prezentacji firm kosmetycznych i innych atrakcji dostrzegła mnie i ploteczkarnię :), jak tak sobie szperałam wśród tych zdjęć to okazało się, że nie tylko ona zauważyła ploteczkarnię, inne uczestniczki tej wakacyjnej imprezy również, co mnie wzruszyło i ucieszyło bardzo.

Ja na zdjęciu ze strony Angel Kubickiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz