niedziela, 24 listopada 2013

Katarzynki, Andrzejki, Mikołajki...

Jednym słowem czas świętowania, obdarowywania, otrzymywania i wspólnego biesiadowania.
W kilku ostatnich postach wspominałam Wam, że mam ręce pełne roboty i że szykuję zestawy kosmetyków ekologicznych do jednej z gazet. Gazeta jest już w sprzedaży i każda z Was może  wygrać jeden z dziesięciu przygotowanych przeze mnie worków z niespodzianką w postaci ręcznie robionych kosmetyków eko. W worku znajdują się aromatyczne sole do kąpieli, oraz zestaw mydeł glicerynowych i musujących ciasteczek do kąpieli i jest ich naprawdę sporo więc będziecie mogły skorzystać same i obdarować bliskich bo okazji ku temu sporo. Sam worek też  nie jest  zwyczajny bo po wypakowaniu kosmetyków odkryjecie, że ma długie uszy i świetnie sprawdzi się jako ekologiczna torba na zakupy :). O nagrodach i warunkach uczestnictwa w konkursie dowiecie się więcej kupując grudniowy numer "Mojego Mieszkania".  Zapraszam do zabawy , a Te z was które chcą wykonać własnoręcznie prezenty na nasze świąteczne warsztaty do Ploteczkarni.

Nagrody Ploteczkarni do wygrania w grudniowym konkursie Mojego Mieszkania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz