wtorek, 19 marca 2013

Aż serce rośnie...

Zgodnie z obietnicą poniżej link do albumu ze zdjąciami do piątkowych warsztatów z Paniami z Fundacji Rak'n' Roll
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.473300712742922.1073741827.295572680515727

I opinia jednej z uczestniczek o tych warsztatach i fundacji:

"15 marca byłam na warsztatach w Ploteczkarni. Nawet nie przypuszczałam, że tak cudownie spędzę czas. Przy okazji dowiedziałam się że ja też mogę zrobić coś takiego sama. To były bardzo miłe chwile, taki przeskok do beztroski. Bardzo, bardzo dziękuję za to, co robi Wasza fundacja i za wielką wrażliwość waszych serc. Korzystałam również z warsztatów wsparcia psyhologicznego. Za każdym razem jestem wzruszona Waszymi działaniami, którym towarzyszy ciepło, takt, profesjonalizm. Jesteście młodymi kobietami a tyle w Was mądrości życiowej i taktu. Bardzo serdecznie dziękuje za wszystko co robicie.

Pozdrawiam serdacznie
Matylda (...)"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz