czwartek, 26 czerwca 2014

Karneol dla teściowej i domowe SPA czyli warsztaty kosmetyczne w ploteczkarni.

Oj dużo się dzieje... Znów mam trochę problemów ze zdrowiem (jak nie przegroda nosowa i zatoki to teraz dla odmiany krtań), wiec średnio dwa razy w tygodniu jestem w szpitalu lub u lekarza. 
Do tego wszystkiego remont w domu (chaos i hałas),  w piątek warsztaty kosmetyczne dla Pań leczących się onkologicznie, a w niedzielę imieniny teściowej. Te ostatnie dwie rzeczy to przyjemność w porównaniu ze szpitalami i remontem... Niestety w tym całym tempie przez nieuwagę wykasowałam moją "dokumentację zdjęciową" i pewnie nie uda się wielu rzeczy odtworzyć, szkoda bo pamięć jest zawodna :(.
Dla teściowej zrobiłam prosty zestaw srebrnej biżuterii z karneolem. Mam nadzieję, że się spodoba bo starałam się wstrzelić w jej kolorystykę, a jutrzejszych warsztatów nie mogę się doczekać, zgłosiło się aż dziesięć pań :)!!!

Zestaw srebrnej biżuterii z karneolami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz