sobota, 4 stycznia 2014

W Nowym Roku...

Witajcie! Małymi krokami szykujemy się do kolejnych warsztatów rękodzieła w Ploteczkarni. Planujemy tworzenie biżuterii różnymi technikami: sutasz, wire-wrapping i wreszcie art-clay. Będziemy scrapować, a więc nie zabraknie kartek, zaproszeń, przepiśników i albumów. Będziemy ozdabiać przedmioty techniką serwetkową czyli decoupage. Nie zabraknie też zajęć florystycznych i oczywiście będziemy rozwijać się w sferze kosmetyków ekologicznych :). 
Zatęskniłam bardzo za radością jaką daje tworzenie kartek i scrapbooking, a że była okazja tak więc stworzyłam bardzo prostą kartkę urodzinową dla bliskiej mi osoby wykorzystując papiery z serii Tilda, a w porywie twórczej ekstazy zrobiłam też przykładowe kartki na zbliżające się wielkimi krokami święto Babci i Dziadka z wykorzystaniem mas plastycznych Martha Stewart. Przy okazji zapraszam Was na nasze kartkowe lub mydlarskie warsztaty jeśli jeszcze nie macie prezentu dla Babci i Dziadka.
 
Urodzinowa kartka dla bardzo wyjątkowej osoby ;)

Warsztaty scrapbooking - kartki dla babci i dziadka - ploteczkarnia.pl

Warsztaty mydlarskie - mydełka glicerynowe idealne na prezenty.


2 komentarze:

  1. oj tak, zabawa papierami to niezła frajda. Przyznam, że warsztaty mydlarskie też brzmią interesująco, może kiedyś uda mi się na jakieś wybrać?! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam :) pozdrawiam serdecznie K.

    OdpowiedzUsuń