wtorek, 22 października 2013

Ust korale...

Jak wiecie jesienna i zimowa aura nie sprzyja dobrej kondycji naszej skóry, a zwłaszcza tak wrażliwej części jak nasze usta. Duża ilość pigmentów zawarta w pomadkach koloryzujących niestety również przyczynia się do wysuszania delikatnej skóry naszych ust.  Co możemy zrobić, żeby nasze usta były w dobrej formie przez cały rok. Profilaktyka i pielęgnacja! Tak wpadłam na pomysł kolejnych warsztatów wytwarzania kosmetyków eko. Tym razem pielęgnacja ust i wspólne tworzenie balsamów i błyszczyków. Serdecznie zapraszam do ploteczkarni! Szczegóły niebawem na naszej stronie www.ploteczkarnia.pl

Od góry:

  • pomarańczowy balsam intensywnie odżywiający bogaty we wszelkie dobro bo zawiera masła; kakaowe, karite i mango, wosk pszczeli,  olej ze słodkich migdałów, witaminę E,
  • sos w sztyfcie- czyli szybka pomoc - to czekoladowy balsam z masłem kakaowym, woskiem pszczelim i olejem kokosowym,
  • pielęgnacyjno-upiększający truskawkowy błyszczyk do ust z olejem kokosowym, woskiem pszczelim i olejem avocado nie tylko pięknie pachnie, ale też odżywia i upiększa usta delikatnym kolorem .
Moja córka już zaadoptowała ten truskawkowy choć myślałam, że czekoladowy będzie jej faworytem. Coraz trudniej jest mi trafić w jej gust. Jak była mała sprawa była prosta fiolet lub róż :).

Balsamy i błyszczyki do ust.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz