wtorek, 27 sierpnia 2013

Żegnamy lato...

Wakacje mają się ku końcowi i chyba z tego powodu dopadła mnie melancholia. Wczoraj mnie i ploteczkarnię odwiedziła KaHelka (kahelka.blogspot.com) z herbatką poprawiającą nastrój.
Dzisiaj kolejne wizyty miały miejsce. Odwiedziły mnie Ela (http://kunadomowa.blogspot.com/) i Emilka Wie (moja kursantka z warsztatów mydlarskich). Dostałam od dziewczyn  nowe foremki do mydełek. Bardzo mi się miło zrobiło:)  Razem chcemy zrobić wspólny projekt razem (wierzę że się uda).
Teraz zaczynam zapełniać wrześniowy kalendarz powakacyjnymi warsztatami handmade. Są już zaplanowane zajęcia ze scrapbookingu, sutaszu, wire-wrappingu i florystyki, a lada dzień będą też zaplanowane warsztaty z wytwarzania kosmetyków eko :)
Poniżej zdjęcie Asi i jej jesienna kompozycja w gąbce. Pozdrawiam Cię Asieńko :)!

Jesienna kompozycja w gąbce - warsztaty florystyczne w ploteczkarnia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz