wtorek, 10 września 2013

Mała kontuzja :(

Na co dzień nie zwracamy uwagi na wiele rzeczy. Zdrowie, fizyczną sprawność czy pozytywne samopoczucie uważamy za coś oczywistego. Jednak przytrafiają się nam wypadki mniejsze lub większe, ale na tyle istotne, że krzyżują nam nasze plany. Ostatnio przytrafił mi się właśnie jeden z tych mniejszych, ale niestety na tyle dokuczliwy, że musiałam zawiesić swoje plany handmade i przesunąć je w czasie. Niby nic wielkiego uszkodził mi się paznokieć, ale niestety na tyle poważnie, że na razie nie mogę wykonać biżuterii artclay silver, ani nie specjalnie będę mogła porobić mydła czy musujące babeczki do kąpieli.
Oczywiście właśnie teraz mam w głowie setki pomysłów i projektów i chęci, ale jedną ręką to się nie da :( tak więc siedzę w ploteczkarni i zdrową ręką zapisuję sobie wszystko, żeby nic nie zapomnieć, przeglądam kobiecą prasę i słucham muzyki wprowadzającej w jesienne klimaty. Teledysk wypatrzyłam u mojego kolegi Michała na facebookowym profilu, a on na YouTube:) https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Vv9--9EenSA


mała ale dokuczliwa kontuzja :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz