sobota, 8 grudnia 2018

Życie jest jak pudełko czekoladek...

Powtarzając za głównym bohaterem filmu Forrest Gump "życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na jaką trafisz..." Dzieje się u mnie ostatnio dużo; i dobrze, i mniej dobrze. Właściwie w każdym aspekcie życia, ale nie będę skupiać się na tych mniej miłych sprawach, bo każdy ma swoje problemy i nie ma co siebie i innych dołować, bo na szczęście nic nie trwa wiecznie i wszystko prędzej czy później mija. Dlatego warto wtedy skupić się na radosnych chwilach w życiu.

Jakiś czas temu odwiedzili mnie Chłopcy z czajnikowy.pl, a Rafał Przybylok nawet napisał dla mnie dedykację w swojej książce i to było już bardzo WOW dla mnie!!! A, że z małych, miłych rzeczy kiedy ma się w sobie wdzięczność i nie oczekuje się wiele rodzą się naprawdę duże, dobre i wartościowe inne rzeczy o których się nawet nam nie śniło to za nami pierwsze herbaciane warsztaty z Rafałem Przybylokiem - yotuberem herbaciarzem, właścicielem herbaciarni, miłośnikiem Yerba Mate i autorem książki pt.: "Czajnikowy.pl - dobra herbata." Wszystko potoczyło się tak szybko i tyle się działo, że relacja z tego super wydarzenia pojawia się na blogu dopiero teraz!

Kolejne warsztaty tym razem dotyczące Yerba Mate już 15go grudnia o 17.00 w naszej herbaciarni PLOTECZKARNIA.PL, w Warszawie przy ul. Chmielnej 26. 
ZAPRASZAMY!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz