środa, 4 września 2013

Zaległości nadrabianie...

Ostatnio mało mam czasu na pisanie, dużo spotkań, dużo pomysłów, plany, testy itp.
Nadrabiając zaległości... przede mną kilka imprez, nowe warsztaty, bezpłatne warsztaty  scrapbookingowe dla Fundacji Rak ' n ' Roll (12.09) i wyjazd.
Za mną warsztaty wire-wrapping III stopnia, próba warsztatów artclay silver na mojej córce, kręcenie masła do ciała z Elą i kilka innych obiecujących spotkań. I jeszcze jeden bardzo miły news.
Kupiłam dziś gazetę październikowy numer Świata Kobiety i jest tam artykuł w którym napisano trochę o mnie i o Ploteczkarni str. 48. Bardzo to naprawdę miłe (scan może uda mi się dołączyć wieczorem).
Bransoletki autorstwa kursantek i Kornelii.


i jeszcze jedna bransoletka wire-wrapping

Wisior art clay silver wykonany przez moją córkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz